חדשות

פיתוח ישראלי חדש: מכשיר בטכנולוגיית בלוטות' לטיפולי שורש ברפואת שיניים

הצג הדיגיטלי מודד את אורך תעלת השן, מסייע למקם את נקודת ה-apex בטיפולי שורש ומציג את המידע לרופא השיניים על טבלט, ללא כבלים המחוברים אל המטופל

Wirele-X. פיתוח של חברת פורום טק מאשקלון

טכנולוגיה לשימושם של רופאי שיניים, המבוססת על התקשורת לטווח קצר בלוטות', פרי פיתוח ישראלי, הושקה בשבוע שעבר. המכשיר בשם Wirele-X פותח בחברת פורום טק מאשקלון.

המכשיר שפיתחה החברה הוא גירסה מתקדמת של ה-apex locator – הצג הדיגיטלי שמודד את אורך תעלת השן וכך מסייע לרופאי השיניים למקם את נקודת ה-apex בעת טיפולי שורש.

החברה מסרה כי המכשיר החדש ישדר את המידע לרופא השיניים על גבי צג טבלט חכם, ללא כבלים המחוברים אל המטופל. המכשיר כולל אלגוריתם ייחודי המוגן בפטנט שבאמצעותו מתבצעת המדידה המדויקת של אורך תעלת השן.

מנכ"לית "פורום טק", שרי גור, אמרה כי הגידול המתמיד באוכלוסיית העולם והעלייה במודעות לבריאות הפה מובילים את החברה לפתח מכשירים דנטליים מתקדמים שהמייעלים את עבודת רופאי השיניים ומפחיתים בתחושת אי הנוחות של המטופלים.

בקיץ האחרון השיקה החברה מכשיר חדש נוסף בתחום השתלים הדנטליים - Implant Spotter - דמוי עט המסייע לרופאי השיניים לאתר את המיקום לשתלים, ללא צורך בפתיחת חניכיים ומאפשר למטופלים החלמה מהירה, ללא הרדמה וללא כאבים. המכשיר קיבל את אישור ה-FDA.

נושאים קשורים:  פורום טק,  Wirele-X,  טיפולי שורש,  רפואת שיניים,  חדשות
תגובות