חדשות

"שיבא" חתם על הסכם חדשנות רפואית עם בית חולים בבחריין

מומחים מ"שיבא" יטמיעו טכנולוגיות חדשניות במבנה חדש בבית החולים American Mission Hospital (AMH), שייפתח בינואר 2023 בבחריין | מנהל AMH: "עולם הרפואה מגשר בין מחלוקות"

מעמד חחימת ההסכם בכנס פסגת הבריאות והעסקים הערבי-אמריקאי C3 בניו יורק. צילום: דוברות שיבא

המרכז הרפואי שיבא בתל השומר הודיע אתמול (ד') על חתימת הסכם חדשנות רפואית עם בית חולים בבחריין. מדובר בהסכם ראשון מסוגו למרכז רפואי בישראל. "שיבא" חתם על ההסכם עם American Mission Hospitalי(AMH) שבבחריין. על פי ההסכם, מומחים מ"שיבא" יטמיעו טכנולוגיות חדשניות במבנה הרפואי החדש והמתקדם של AMH, אשר עתיד להיפתח בינואר 2023.

ההכרזה על ההסכם התקיימה בכנס פסגת הבריאות והעסקים הערבי-אמריקאי C3 בניו יורק ובמלאת שנתיים לחתימה על הסכמי אברהם – הסכמים לנרמול היחסים בין ישראל לכמה ממדינות ערב בתיווך ארה"ב, שעליהם חתמו במקור מדינת ישראל, איחוד האמירויות ובחריין.

בית החולים AMH הוא המוסד הרפואי הוותיק ביותר בבחריין והראשון שנפתח בממלכה. כאשר פתח את שעריו לראשונה ב-1903, הוא נקרא "מייסון ממוריאל". ד"ר ג'ורג' שריאן, מנכ"ל בית החולים AMH, אמר כי "עולם הרפואה מאחד בינינו למען מטרה משותפת, מגשר בין מחלוקות חברתיות, פוליטיות ודתיות ומעניק לכולנו תקווה לשירותי בריאות איכותיים ונגישים לכולם".

"החתימה על ההסכם היא עדות לחיזוק היחסים עם בחריין וסקטור הרפואה שלה", אומר יואל הר-אבן, מנהל החטיבה הבינלאומית של "שיבא". "ד"ר שריאן עומד בראש בית החולים החדש ומעורר ההשתאות הזה ואנו מצפים לעבוד עימם ולהראות כיצד 'שיבא' וישראל יכולים לרתום את הרפואה למען שגשוג והצלחה אזוריים".

"שיבא" נחשב לאחד מבתי החולים המובילים בעולם בחדשנות רפואית, ובאמצעות ARC – זרוע החדשנות שלו – מוביל יוזמות ושיתופי פעולה בין בתי החולים הטובים בעולם, סטארט-אפים וחברות מהתעשיה. "הקשר המתחזק עם בית החולים AMH מייצג את הדרך שבה אנו מקדמים חדשנות ככלי לצמיחה, שגשוג ואיתנות כלכליים, כאשר המטרה היא לספק שירותי רפואה ברמה גבוהה לכל תושבי האזור", סיכם פרופ' איל צימליכמן, סמנכ"ל טרנספורמציה וחדשנות ב"שיבא" ומנהל ARC.

נושאים קשורים:  בית החולים שיבא,  בחריין,  הסכם שיתוף פעולה,  חדשנות רפואית,  חדשות
תגובות