חדשות

יצא לדרך: המחזור הראשון של בוגרי תואר בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה

תלמידי המחזור הראשון של התואר בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה סיימו לאחרונה את לימודיהם ב-HIT מכון טכנולוגי חולון וכבר השתלבו במערכת הבריאות ובתעשיית ה-MedTech

בוגרי המכון הטכנולוגי HIT חולון. צילום: עומר מסינגר

בשבוע שעבר סיים את לימודיו המחזור הראשון של התואר (B.Sc.) בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה. מרבית בוגרי התואר כבר השתלבו בתעשיית ה-MedTech ובמערכת הבריאות וחלקם ממשיכים ללימודי רפואה במסלול הארבע שנתי כדי לשמש רופאים טכנולוגיים.

תואר בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, הנלמד ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, מוכר רשמית על ידי המל"ג כקדם-רפואה (Pre-Med) ושואף ליצור, בין היתר, דור רופאים עם ידע יישומי בתחומי בינה מלאכותית, רובוטיקה, מערכות רפואיות חכמות, רפואה מרחוק, עיבוד נתוני עתק ופיתוח טכנולוגיות רפואיות במענה לצרכים קליניים מתפתחים.

המחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה ב-HIT משתפת פעולה עם מוסדות ומרכזי בריאות, ביניהם: שיבא, איכילוב, רבין, סורוקה, הדסה, אסותא מרכזים רפואיים, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות ועוד.

"הבוגרים הראשונים של התואר בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה יצאו מכאן עם הבנה עמוקה ויישומית של AI בהקשר של מידע רפואי לסוגיו ויוכלו לגשר ולקשר בין שני העולמות, הרפואה והטכנולוגיה, ועל הדרך גם לייצר DNA חדש של רופאים", אמר ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא לחדשנות, יזמות ובינלאומיות ומייסד התכנית.

"עמדתם בכבוד בתכנית שאפתנית המשלבת מדעי הרפואה ומדעי הנתונים. מי שיוצא מכאן יוכל להצליח כמעט בכל שדות הרפואה והביוטק", הוסיף פרופ' אדו פרלמן, לשעבר סגן יו"ר המועצה להשכלה גבוהה ויועץ לנשיא HIT בהווה.

נושאים קשורים:  HIT חולון,  טכנולוגיות רפואיות,  חדשות,  רפואה דיגיטלית
תגובות

מה זה הDNA החדש של מקצוע הרפואה ?

אנונימי/ת
11.09.2023, 19:44

אבל הם לא רופאים (אולי יהיו), אז תדייקו..